Urheilu
Argentiina
on jalkapallon maailmanmestari
on jalkapallon maailmanmestari

Argentiinan kapteeni Lionel Messi ja mestaruuspokaali. Messi teki loppuottelussa kaksi maalia.
Argentiinan kapteeni Lionel Messi ja mestaruuspokaali. Messi teki loppuottelussa kaksi maalia.
Jalkapallon MM-kisojen
ja on nyt maailmanmestari.
Jalkapallon MM-kisat
sunnuntaina.
Lähde: Selkosanomat, Petri Kiuttu
Toimitus: Veronica Andersson; suomenkielinen toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, muokkaus: LL-Center ja Papunet
