Arki
Lintujen tarkkailu
on suosittu harrastus
Lintujen tarkkailu

Kesällä on paljon linnunpoikasia. Niiden elämää on hauska seurata.
Kesällä on paljon linnunpoikasia. Niiden elämää on hauska seurata.
tarkkailla lintuja
lintuja, jotka käyvät lintulaudalla.
kun linnut tekevät pesää
Lintujen tarkkailu
puhtaasta ilmasta
ja
linnunlaulusta.
erilaisia lintuja,
lintukirja
ja
vihko, johon kirjoitat nimet ylös.
Kun tarkkailet lintuja,
Lähde: Selkosanomat, Seija Niinistö-Salmela
Toimitus: Veronica Andersson; suomenkielinen toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Juha Samela
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, muokkaus: LL-Center ja Papunet
