Suomi
Talvella
voi olla sähkökatkoja
voi olla sähkökatkoja

Jos tulee sähkökatkos, sisällä on pimeää ja kylmää. Silloin tarvitaan kynttilöitä ja villasukkia.
Jos talvella tulee sähkökatko, sisällä on pimeää ja kylmää. Silloin tarvitaan villasukkia ja lisävaloksi taskulamppua tai led-kynttilää.
voi olla pulaa
sähköstä
sähköä.
vähemmän,
sähköä
sähkökatkoihin.
Sähkökatkot
voivat kestää esimerkiksi 2 tuntia.
Sähkökatkon aikana
lämmitys ei toimi.
taskulamppua ja kynttilöitä,
pue päällesi villapaita ja villasukat.
Lähde: Selkosanomat, Maria Österlund
Toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, muokkaus: Papunet
