Suomi
Syksyllä
metsästetään hirviä

Hirvi on suuri ja painava eläin. Hirvikolareita sattuu eniten syksyllä. Hirvet liikkuvat aikaisin aamulla ja myöhään illalla, jolloin on pimeää.
Hirvi on suuri ja painava eläin.
se voi painaa 600 kiloa.
Silloin sattuu myös eniten
hirvikolareita.
Siksi
autoilijoita
varoitetaan
hirvistä
etenkin aamulla ja illalla, kun on pimeää.
Lähde: Selkosanomat, Petri Kiuttu
Toimitus: Veronica Andersson; suomenkielinen toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, muokkaus: LL-Center ja Papunet
