Suomi
Ravintolat
menevät kiinni
koronan takia

Ravintolat sulkeutuvat kahdeksi kuukaudeksi. Ravintoloista saa kuitenkin ostaa ruokaa, jos asiakas vie sen mukanaan kotiin.
Ravintolat sulkeutuvat kahdeksi kuukaudeksi.
paikoissa, joissa on paljon ihmisiä lähellä toisiaan.
Siksi
hallitus päätti
sulkea
ravintolat
koko Suomessa.
toukokuun loppuun
saakka.
Lisäksi
työntekijät
saavat käydä edelleen
työpaikkansa ruokalassa,
kun
he pitävät etäisyyttä toisiinsa.
työpaikkansa ruokalassa,
kun
he pitävät etäisyyttä toisiinsa.
13. toukokuuta
saakka.
Lähde: Selkosanomat, Markku Juusola
Toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, muokkaus: Papunet
