Suomi
Rannoilla
ja
leikkikentillä
ei saa tupakoida

Kuvassa on maahan heitettyjä tupakantumppeja. Tumpit ovat haitallisia ympäristölle. Uusi laki kieltää tupakoinnin esimerkiksi uimarannoilla.
Kuvassa on maahan heitettyjä tupakantumppeja. Tumpit ovat haitallisia ympäristölle. Uusi laki kieltää tupakoinnin esimerkiksi uimarannoilla.
1. toukokuuta tuli voimaan
Tupakansavu
ja
Lähde: Selkosanomat, Betty Marschan
Toimitus: Veronica Andersson; suomenkielinen toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, muokkaus: LL-Center
