Suomi
Lapin
hiihtokeskukset
ovat kiinni

Ounastunturissa on monia huippuja. Tunturin edessä on järvi, jonka nimi on Ounasjärvi. Ounastunturi sijaitsee Lapissa Pohjois-Suomessa.
Kuvassa on Ounastunturi. Tunturin edessä on järvi, jonka nimi on Ounasjärvi. Ounastunturi sijaitsee Lapissa Pohjois-Suomessa.
Monet suomalaiset
viettävät pääsiäistä
kun ei ole matkailijoita.
Mutta matkailijat palaavat
kun epidemia on ohi.
Lähde: Selkosanomat, Betty Marschan
Toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, Sergio Palao / ARASAAC, Heidi Ahlström (muokkaus: Papunet)
