Suomi
Aluevaalien äänestys
alkaa tällä viikolla
Aluevaalien äänestys
alkaa tällä viikolla

Aluevaalien vaalimainoksia Keravalla 8. tammikuuta. Keravan ja Vantaan alue muodostaa oman hyvinvointialueen.
Aluevaalien ehdokkaita voi katsoa vaalimainoksista.
aluevaalit
ovat 23. tammikuuta.
jo tällä viikolla eli
12.–18. tammikuuta.
Aluevaaleissa
valitaan ihmiset
esimerkiksi vanhusten hoidosta ja
sekä
terveyskeskusten
ja
paloasemien toiminnasta.
21 alueella Suomessa.
ei ole aluevaaleja.
äänestää aluevaaleissa,
äänestysilmoituksen.
Lähde: Selkosanomat, Petri Kiuttu
Toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, muokkaus: Papunet
