Suomi
Ähtärin
karhut heräsivät talviuniltaan
Ähtärin
karhut heräsivät talviuniltaan

Ähtärin eläinpuiston kolme ruskeakarhua leikki lumessa. Kuva on arkistokuva.
Ähtärin eläinpuiston kolme ruskeakarhua leikki lumessa. Kuva on arkistokuva.
karhut heräävät ja tulevat pois talvipesästään.
Ähtärin eläinpuistossa asuu
helmikuun loppuun saakka.
karhut ovat heränneet ja päässeet ulos.
Lähde: Selkosanomat, Maria Österlund
Toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Ähtäri Zoo / Timo Ahopelto
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, (Sergio Palao / ARASAAC, Elina Vanninen). Muokkaus: Papunet
