Maailma
Vakava terrori-isku
Venäjällä
Vakava terrori-isku

Crocus City -konserttisali tuhoutui täysin tulipalossa. Konserttitalo syttyi palamaan terrori-iskun aikana. Kuvassa etualalla palomiehiä lauantaina 23. maaliskuuta. Kuvan julkaisija on Venäjän hätätilaministeriö.
Crocus City -konserttisali tuhoutui täysin tulipalossa. Konserttitalo syttyi palamaan terrori-iskun aikana. Kuvassa etualalla palomiehiä lauantaina 23. maaliskuuta.
Aseistetut terroristit hyökkäsivät
perjantaina 22. maaliskuuta.
Terrori-iskussa
yli 180 loukkaantui.
Terrori-isku
on järkyttänyt ihmisiä.
neljä ihmistä epäiltyinä iskuun.
Isis-K -niminen terroristijärjestö
on ilmoittautunut iskun tekijäksi.
Lähde: Selkosanomat, Petri Kiuttu
Toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva/AFP
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, muokkaus: Papunet
