Maailma
Ruotsin
väkivalta
huolestuttaa

Kerrostalo vaurioitui räjähdyksessä Linköpingissä 26. syyskuuta. Räjähdys oli niin voimakas, että talon julkisivu romahti.
Kerrostalo vaurioitui räjähdyksessä Linköpingissä 26. syyskuuta. Räjähdys oli niin voimakas, että talon julkisivu romahti.
syyskuussa 2023.
rikollisjengien
Rikollisjengeissä on mukana
myös alaikäisiä lapsia.
Monet rikollisjengien jäsenistä
jotka ovat muuttaneet maahan ulkomailta.
keskustelevat myös
jotta
väkivaltaisuudet
saadaan loppumaan.
Lähde: Selkosanomat, Petri Kiuttu
Toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Kuva: AFP / Lehtikuva / Stefan Jerrevang
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, muokkaus: Papunet
