Maailma
Joukkomurha
Ukrainan sodassa
Joukkomurha
Ukrainan sodassa

Kuva on Butšan kaupungin kadulta. Kuva on otettu sen jälkeen, kun Venäjän sotilaat vetäytyivät kaupungista. Pelastustyöntekijät raivaavat kadulta sotilaiden ajoneuvoja, jotka ovat tuhoutuneet taisteluissa.
Kuva on Butšan kaupungin kadulta. Kuva on otettu sen jälkeen, kun Venäjän sotilaat vetäytyivät kaupungista.
400 ihmisen ruumiit löytyivät
Venäjän sotilaita
joukkomurhasta.
Venäjän sotilaat
sotilaat
eivät saa ampua
siviilejä eli tavallisia ihmisiä.
jotta asia voidaan käsitellä oikeudessa.
Lähde: Selkosanomat, Markku Juusola
Toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, muokkaus: Papunet
