Iranin presidentti
kuoli onnettomuudessa


Kuvassa vasemmalla Iranin presidentti Ebrahim Raisi. Presidentti Raisi kuoli lento-onnettomuudessa. Raisin vieressä Azerbaidžanin presidentti İlham Əliyev.
Kuvassa vasemmalla Iranin presidentti Ebrahim Raisi. Presidentti Raisi kuoli lento-onnettomuudessa. Raisin vieressä Azerbaidžanin presidentti İlham Əliyev.




ja
ainakin helikopterin lentäjä.
Lähde: Selkosanomat, Petri Kiuttu
Toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva / AFP
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, muokkaus: Papunet