Britanniassa
juhlittiin
kuningatar Elisabetia




Kuvassa ovat Britannian kuningatar Elisabet II ja prinssi Louis. Prinssi Louis on neljävuotias. Louis on prinssi Williamin ja herttuatar Catherinen nuorin lapsi. Prinssi William on Britannian tuleva kuningas. Kuva otettiin Buckinghamin palatsissa Lontoossa 2. kesäkuuta.
Kuvassa ovat Britannian kuningatar Elisabet II ja prinssi Louis. Prinssi Louis on neljävuotias. Hän on kuningattaren lapsenlapsenlapsi.















Lähde: Selkosanomat
Toimitus: Veronica Andersson; suomenkielinen toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, muokkaus: LL-Center ja Papunet