Käärijä
kilpailee Euroviisuissa
Käärijä
kilpailee Euroviisuissa
Käärijä eli Jere Pöyhönen edustaa Suomea Euroviisuissa. Käärijän tyylin tunnistaa lyhyestä vihreästä bolerosta.
Suomen edustaja
Käärijä
kilpailee Euroviisuissa
Iso-Britannian Liverpoolissa.
Käärijä esiintyi
tiistaina 9. toukokuuta
karsintakilpailussa eli semifinaalissa.
Loppukilpailu eli finaali
on lauantaina 13. toukokuuta.
Käärijän
kappale Cha cha cha
on yksi ennakkosuosikeista.
Euroviisut
voi katsoa
televisiosta ja Yle Areenasta.
Lähde: Selkosanomat, Petri Kiuttu
Toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva; Vuoden 2023 Euroviisujen logo: Wikipedia
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, muokkaus: Papunet