Suomi
Rotat
aiheuttavat ongelmia
Vaasassa
Rotat
Vaasassa

Kesyrotta on lemmikkieläin. Kaupungeissa villirotat tuhoavat rakennuksia.
Kesyrotta on lemmikkieläin. Kaupungeissa villirotat tuhoavat rakennuksia.
Rottia elää
Vaasassa
rottia
Rotat
Rotat voivat levittää myös tauteja,
Vaasassa
rottia
pyydyksillä ja ansoilla.
emme jätä ruokaa rotille.
sulje kansi hyvin.
Lähde: Selkosanomat, Betty Marschan
Toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, muokkaus: Papunet
