Tulosta tukikuvat

Kuvatyökalu

Poikkeusolot päättyivät Suomessa

Koronavirustartunnat ovat vähentyneet Suomessa.
Siksi hallitus päätti, että ihmisten liikkumista ei tarvitse enää rajoittaa valmiuslain perusteella.
Valmiuslakiin perustuvat rajoitukset olivat voimassa kolme kuukautta.
Hallitus varoittaa koronavirustartunnoista edelleen.
On tärkeää, että jokainen meistä estää viruksen leviämisen.
Muista pestä kädet hyvin ja usein.
Pidä turvaväli toisiin ihmisiin.
Muista peittää suu ja nenä, kun yskit tai aivastat.
Lisätietoa koronaviruksen vaikutuksista matkailuun.

Lähde: Selkosanomat, Petri Kiuttu
Toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, muokkaus: Papunet