Poikkeusolot
päättyivät
Suomessa

Koronavirustartunnat
ovat vähentyneet
Suomessa.
Siksi hallitus päätti,
että
ihmisten liikkumista
ei tarvitse enää rajoittaa
valmiuslain perusteella.
Valmiuslakiin perustuvat
rajoitukset
olivat voimassa kolme kuukautta.
Hallitus
varoittaa
koronavirustartunnoista
edelleen.
On tärkeää,
että jokainen meistä
estää
viruksen leviämisen.
Muista
pestä kädet hyvin ja usein.
Pidä
turvaväli toisiin ihmisiin.
Muista
peittää suu ja nenä,
kun yskit tai aivastat.
Lisätietoa koronaviruksen vaikutuksista

Lähde: Selkosanomat, Petri Kiuttu
Toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, muokkaus: Papunet