Tulosta tukikuvat

Kuvatyökalu

Uimakoulussa oppii uimaan

Kesällä ihmiset haluavat olla kesämökillä tai rannalla.
Kun on kuuma, ihmiset haluavat mennä veteen.
Veteen on hyvä ja turvallista mennä, kun osaa uida.
Siksi on tärkeää osata uida.
Uimakoulussa on hyvä opetella uimaan.
Uimakouluja on eri puolilla Suomea.
Tietoa uimakouluista ja uimaopetuksesta on netissä: www.uimaliitto.fi.

Tulosta tukikuvat

Kuvatyökalu

Lähde: Selkosanomat, Seija Niinistö-Samela
Toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva / Markku Ulander
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, Sergio Palao / ARASAAC, Elina Vanninen (muokkaus: Papunet)