Arki
Suomessa
kaikilla ei ole asuntoa

Koti on jokaisen ihmisen perusoikeus. Vaikka Suomi on hoitanut asunnottomuutta hyvin, meillä on edelleen ihmisiä vailla asuntoa.
Jokainen ihminen tarvitsee kodin. Vaikka Suomi on hoitanut asunnottomuutta hyvin, meillä on edelleen ihmisiä vailla asuntoa.
vailla asuntoa.
maksaa vuokraa.
tai päihteiden käytöstä.
Vailla vakinaista asuntoa -yhdistys
Yhdistyksen
sosiaalityöntekijä auttaa
löytämään kodin.
Kansaneläkelaitos
Ja esimerkiksi
päihdesairas ihminen
tarvitsee hoitoa ja kuntoutusta.
päihdesairas ihminen
tarvitsee hoitoa ja kuntoutusta.
Lähde: Selkosanomat, Petri Kiuttu
Toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, muokkaus: Papunet. Vva ry -logo: Vailla vakinaista asuntoa ry
