Arki
Kaamosaika
Lapissa
Lapissa

Kuvassa on Utsjoen Nuorgam. Kaamos kestää Utsjoella yli 50 päivää.
Kuvassa on Utsjoen Nuorgam. Kaamos kestää Utsjoella yli 50 päivää.
Napapiirin pohjoispuolella Lapissa.
koska aurinko ei nouse yli horisontin.
Nuorgamin kylässä
jatkuu marraskuusta tammikuuhun saakka.
Nuorgamissa
17. tammikuuta.
Lähde: Selkosanomat, Selkosanomat
Toimitus: Veronica Andersson; suomenkielinen toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, muokkaus: LL-Center ja Papunet
