Arki
Herkulliset
metsämarjat

Puolukka on terveellinen marja. Puolukka pitää suoliston kunnossa ja ehkäisee tulehduksia. Puolukka on vasemmassa kuvassa. Mustikka sisältää paljon vitamiineja, esimerkiksi A- ja B-vitamiinia. Mustikka on oikeassa kuvassa.
Puolukka on terveellinen marja. Puolukka pitää suoliston kunnossa ja ehkäisee tulehduksia. Puolukka on vasemmassa kuvassa. Mustikka sisältää paljon vitamiineja, esimerkiksi A- ja B-vitamiinia. Mustikka on oikeassa kuvassa.
Lähde: Selkosanomat, Seija Niinistö-Samela
Toimitus: Veronica Andersson; suomenkielinen toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Juha Samela
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, muokkaus: LL-Center ja Papunet
