Tulosta tukikuvat

Kuvatyökalu

Eri kulttuureissa on erilaisia ruokia

Eri maissa ja kulttuureissa on omia ruokia ja herkkuja.
Ruoka on tärkeä osa kulttuuria.
Monissa kulttuureissa on tärkeää syödä yhdessä perheen ja ystävien kanssa.
Italiassa syödään pizzaa ja pastaa.
Turkissa syödään vuorisalaattia, jossa on kasviksia ja yrttejä.
Meksikossa syödään jälkiruuaksi maissikakkuja.
Millaisia ruokia sinä syöt?

Tulosta tukikuvat

Kuvatyökalu

Lähde: Selkosanomat, Betty Marschan
Toimitus: Veronica Andersson; suomenkielinen toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Betty Marschan
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, Sclera, Kuvako, Kris Tyynelä/Spesia, Sergio Palao / ARASAAC, Mulberry Symbols (muokkaus: LL-Center)