Arki
Ahvenanmaa
juhlii 100-vuotiasta
itsehallintoa
itsehallintoa

Kuvassa on Maarianhaminasta etelään kulkeva kaunis tie. Pengertie vie Järsön saarelle. Tien pituus on 10 kilometriä. Tie on suosittu pyöräilyreitti.
Kuvassa on Maarianhaminasta etelään kulkeva kaunis tie. Pengertie vie Järsön saarelle. Tien pituus on 10 kilometriä. Tie on suosittu pyöräilyreitti.
Ahvenanmaan itsehallinto
täyttää 100 vuotta.
mutta siellä on itsehallinto eli oma hallitus.
Ahvenanmaan hallitus
postimerkki.
vanhassa purjelaivassa Pommernissa,
Kastelholman linnassa
ja
Lähde: Selkosanomat, Betty Marschan
Toimitus: Veronica Andersson; suomenkielinen toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva, Visit Åland
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, Mulberry Symbols, Sergio Palao / ARASAAC (muokkaus: LL-Center ja Papunet)
