Arki
  
                
  
               Ahvenanmaa
            
  
    Ahvenanmaa  
                        
  
               juhlii 100-vuotiasta
            
  
    juhlii 100-vuotiasta  
                        
  
               itsehallintoa
            
  
    itsehallintoa  
                  
     itsehallintoa
            
  
    itsehallintoa  
                  
Kuvassa on Maarianhaminasta etelään kulkeva kaunis tie. Pengertie vie Järsön saarelle. Tien pituus on 10 kilometriä. Tie on suosittu pyöräilyreitti.
Kuvassa on Maarianhaminasta etelään kulkeva kaunis tie. Pengertie vie Järsön saarelle. Tien pituus on 10 kilometriä. Tie on suosittu pyöräilyreitti.
 Ahvenanmaan itsehallinto
            
  
    Ahvenanmaan itsehallinto   
                        
  
               täyttää 100 vuotta.
            
  
    täyttää 100 vuotta.  
                   mutta siellä on itsehallinto eli oma hallitus.
            
  
    mutta siellä on itsehallinto eli oma hallitus.  
                   Ahvenanmaan hallitus
            
  
    Ahvenanmaan hallitus  
                        
  
               ja postimerkki.
            
  
    ja postimerkki.  
                   vanhassa purjelaivassa Pommernissa,
            
  
    vanhassa purjelaivassa Pommernissa,  
                        
  
               Kastelholman linnassa
            
  
    Kastelholman linnassa  
                  
                
  
      
  
    sekä  
                        
  
               syömässä ravintoloissa.
            
  
    syömässä ravintoloissa.  
                  
        Lähde: Selkosanomat, Betty Marschan
        Toimitus: Veronica Andersson; suomenkielinen toimitus: Maija Ylätupa
        Valokuvat: Lehtikuva, Visit Åland
        Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, muokkaus: LL-Center ja Papunet      

