Tulosta tukikuvat

Kuvatyökalu

Pääsiäisruohoa syötäväksi

Pääsiäinen alkaa tänä vuonna 14. huhtikuuta.
Nyt on aika kylvää pääsiäisruoho.
Kylvöön voi käyttää rairuohon siemeniä sekä kauran tai vehnän jyviä.
Kylvöön voi käyttää myös kuivattuja herneitä, niistä kasvaa herneenversoja.
Herneenversot maistuvat hyvältä, niitä voi syödä.
Siemenet ja herneet itävät noin viikossa.
Päivitetty uutinen, alkuperäinen oli julkaistu vuonna 2019.

Tulosta tukikuvat

Kuvatyökalu

Lähde: Selkosanomat, Markku Juusola
Toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, muokkaus: Papunet