Urheilu
Jalkapallon
EM-kisat
alkavat nyt
EM-kisat

Kuvassa Suomen maajoukkue eli Huuhkajat harjoittelee Repinossa Venäjällä. Keskellä juoksee hyökkääjä Teemu Pukki.
Kuvassa Suomen maajoukkue eli Huuhkajat harjoittelee Repinossa Venäjällä. Keskellä juoksee hyökkääjä Teemu Pukki.
euroopanmestaruuskisat
tänään 11. kesäkuuta.
EM-kisat
EM-kisoissa.
on lauantaina 12. kesäkuuta
Lähde: Selkosanomat, Markku Juusola
Toimitus: Veronica Andersson; suomenkielinen toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, logo: Wikimedia Commons
