Tulosta tukikuvat

Kuvatyökalu

Luonto on lähellä Turun saaristossa

Turun saaristossa on yli 20 000 saarta ja luotoa.
Monissa saarissa asuu ihmisiä ympäri vuoden.
Saaristossa on myös paljon kesämökkejä.
Saariin pääsee siltaa pitkin tai lossilla tai lautalla.
Kesällä saaristossa liikkuu purjeveneitä ja moottoriveneitä.
Saaristossa voi myös meloa ja pyöräillä.
Saaristossa ihmiset elävät lähellä luontoa ja tapaavat toisiaan.
Saaristossa voi myös nauttia rauhasta ja hiljaisuudesta.

Tulosta tukikuvat

Kuvatyökalu

Lähde: Selkosanomat, Matti Välimäki
Toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Visit Turku Archipelago
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, Sergio Palao / ARASAAC, Elena Chebannaia, Aino Ojala, Elina Vanninen, Mulberry Symbols (muokkaus: Papunet)