Suomi
Kaksi droonia
putosi
Suomeen

Armeijan Sisu-panssariauto kuvattiin Kouvolassa sunnuntaina 29. maaliskuuta. Panssariauto oli matkalla paikkaan, jonne toinen drooni putosi. Poliisi on eristänyt alueet.
Armeijan Sisu-panssariauto kuvattiin Kouvolassa sunnuntaina 29. maaliskuuta. Panssariauto oli matkalla paikkaan, jonne toinen drooni putosi. Poliisi on eristänyt alueet.
sunnuntaina 29. maaliskuuta
Kouvolaan
ja
Luumäelle.
mutta kukaan ei loukkaantunut
eikä rakennuksia tuhoutunut.
ei hyökätty
Lähde: Selkosanomat, Petri Kiuttu
Toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva / Sasu Järnstedt
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, (Sergio Palao/ARASAAC, Mulberry Symbols, Kuvako). Muokkaus: Papunet
