Maailma
Vakava terrori-isku
Venäjällä


Crocus City -konserttisali tuhoutui täysin tulipalossa. Konserttitalo syttyi palamaan terrori-iskun aikana. Kuvassa etualalla palomiehiä lauantaina 23. maaliskuuta. Kuvan julkaisija on Venäjän hätätilaministeriö.
Crocus City -konserttisali tuhoutui täysin tulipalossa. Konserttitalo syttyi palamaan terrori-iskun aikana. Kuvassa etualalla palomiehiä lauantaina 23. maaliskuuta.










Lähde: Selkosanomat, Petri Kiuttu
Toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva/AFP
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, muokkaus: Papunet