Suomi
Korkeasaaren
karhut heräsivät
talviunilta

Kuvassa ovat Korkasaaren naaraskarhut. 23- ja 18-vuotiaat karhut nukkuivat tänä talvena lyhyet talviunet. Unet kestivät kuusi viikkoa.
Kuvassa ovat Korkasaaren naaraskarhut. 23- ja 18-vuotiaat karhut ovat tulleet pois talvipesästään ja ulkoilevat tarhassa.
vain kuusi viikkoa.
yli kolme kuukautta.
ei tiedä, miksi
vain kuusi viikkoa?
karhuilla on nälkä.
Lähde: Selkosanomat, Petri Kiuttu
Toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva / Annika Sorjonen / Korkeasaari Zoo
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, Elina Vanninen, Mulberry Symbols, Sergio Palao / ARASAAC (muokkaus: Papunet)
