Arki
Talviuinti
on suosittu harrastus

Artikkelin kirjoittaja Hannele Laitinen harrastaa talviuintia. Hän nauttii kylmän veden lisäksi luonnon kauneudesta. Kuvassa on Rusutjärven talviuintipaikka Tuusulassa.
Hannele Laitinen harrastaa avantouintia. Hänellä on uimapuvun lisäksi avantotossut, käsineet ja pipo.
tavallisessa uimapuvussa ja uimahousuissa.
avantotossuja,
käsineitä
ja
ei saa mennä avantoon.
Avantouinti on kielletty myös,
Lähde: Selkosanomat, Hannele Laitinen
Toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Hannele Laitinen
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, muokkaus: Papunet
