Urheilu
Jesse Joensuu
pelaa taas
Porin Ässissä
Jesse Joensuu
Porin Ässissä

Jesse Joensuu 36-vuotias porilainen jääkiekkoilija. Hän on pelannut 129 NHL-ottelua ja 349 KHL-ottelua. Joensuu on edustanut Leijonia kaksi kertaa MM-kisoissa. Suomen jääkiekkoliigassa hän on pelannut vain Ässissä.
Jesse Joensuu 36-vuotias porilainen jääkiekkoilija. Hän on pelannut 129 NHL-ottelua ja 349 KHL-ottelua. Joensuu on edustanut Leijonia kaksi kertaa MM-kisoissa. Suomen jääkiekkoliigassa hän on pelannut vain Ässissä.
36-vuotias
jääkiekkoilija Jesse Joensuu
Poriin.
Hän
Porin Ässissä
ja on
joukkueen kapteeni.
Porin Ässät
joukkueessa on hyvä henki.
Jesse Joensuu
Pohjois-Amerikan NHL:ssä
ja
Lähde: Selkosanomat, Matti Välimäki
Toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva / Tomi Glad
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, Sclera, Sergio Palao / ARASAAC, Elina Vanninen (muokkaus: Papunet). Ässät-logo: Wikimedia Commons
