Tulosta tukikuvat

Kuvatyökalu

Apua Turkin maanjäristysalueelle

Turkissa ja Syyriassa oli voimakas maanjäristys 6. helmikuuta.
Kymmeniä tuhansia ihmisiä on kuollut tai loukkaantunut.
Tuhannet ihmiset ovat menettäneet kotinsa ja kärsivät kylmästä.
He tarvitsevat nyt apua, esimerkiksi telttoja ja ruokaa.
Suomen Punainen Risti vie kolme rekkakuormaa patjoja ja peittoja.
Suomen Punainen Risti lähettää myös rahaa Turkkiin.

Lähde: Selkosanomat
Toimitus: Veronica Andersson; suomenkielinen toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, muokkaus: LL-Center ja Papunet, logo: Suomen Punainen Risti