Tulosta tukikuvat

Kuvatyökalu

Liiku turvallisesti metsässä

Monet ihmiset tykkäävät liikkua metsässä.
Metsässä voi poimia mustikoita, puolukoita ja sieniä.
Valmistaudu hyvin, sillä metsässä voi myös eksyä.
Kerro kaverillesi, mihin olet menossa ja
milloin tulet takaisin kotiin.
Pakkaa reppuun vesipullo ja eväät.
Pakkaa mukaan myös puhelin ja varmista, että akku on ladattu ja täynnä.
On hyvä, jos voit liikkua metsässä kaverin kanssa.

Tulosta tukikuvat

Kuvatyökalu

Lähde: Selkosanomat, Ella Airaksinen
Toimitus: Veronica Andersson; suomenkielinen toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, Kuvako, Sergio Palao / ARASAAC, Elina Vanninen, Mulberry Symbols (muokkaus: LL-Center ja Papunet)