Maailma
Britanniassa
juhlittiin
kuningatar Elisabetia
kuningatar Elisabetia

Kuvassa ovat Britannian kuningatar Elisabet II ja prinssi Louis. Prinssi Louis on neljävuotias. Louis on prinssi Williamin ja herttuatar Catherinen nuorin lapsi. Prinssi William on Britannian tuleva kuningas. Kuva otettiin Buckinghamin palatsissa Lontoossa 2. kesäkuuta.
Kuvassa ovat Britannian kuningatar Elisabet II ja prinssi Louis. Prinssi Louis on neljävuotias. Hän on kuningattaren lapsenlapsenlapsi.
kestivät neljä päivää.
kuningatarta,
70 vuotta.
Elisabetista
vuonna 1952,
hän oli silloin 25 vuotta.
kuningatar Elisabet
on 96 vuotta.
Lähde: Selkosanomat
Toimitus: Veronica Andersson; suomenkielinen toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, Sergio Palao / ARASAAC, Sclera, Heidi Ahlström (muokkaus: LL-Center ja Papunet)
