Kulttuuri
Käärijä
kilpailee Euroviisuissa
Käärijä
kilpailee Euroviisuissa

Käärijä eli Jere Pöyhönen edustaa Suomea Euroviisuissa. Käärijän tyylin tunnistaa bolerosta eli lyhyestä liivistä, joka on kirkkaanvihreä. Kuvassa Käärijä esiintyy Amsterdamissa huhtikuussa.
Käärijä eli Jere Pöyhönen edustaa Suomea Euroviisuissa. Käärijän tyylin tunnistaa lyhyestä vihreästä bolerosta.
Käärijä
kilpailee Euroviisuissa
Käärijä esiintyi
tiistaina 9. toukokuuta
on lauantaina 13. toukokuuta.
Käärijän
Euroviisut
televisiosta ja Yle Areenasta.
Lähde: Selkosanomat, Petri Kiuttu
Toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva; Vuoden 2023 Euroviisujen logo: Wikipedia
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, muokkaus: Papunet
