Urheilu
Talviolympialaiset
alkavat

Lumilautailija harjoitteli Pekingin olympialaisten slopestyle-radalla 3. helmikuuta. Olympialaisten hiihtolajit järjestetään Zhangjiakoussa. Zhangjiakou sijaitsee 160 kilometrin päässä Pekingistä.
Lumilautailija harjoitteli Pekingin olympialaisten slopestyle-radalla 3. helmikuuta.
Pekingissä Kiinassa
helmikuussa.
95 suomalaista urheilijaa.
Iivo Niskanen
ja
Kerttu Niskanen
Ylen TV2-kanavalta televisiosta
ja
Yle Areenasta netissä.
Lähde: Selkosanomat, Petri Kiuttu
Toimitus: Veronica Andersson; suomenkielinen toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, muokkaus: LL-Center ja Papunet, logo: Yle.fi
