Suomi on jääkiekon maailmanmestari!

Suomi voitti maailmanmestaruuden miesten jääkiekossa Slovakiassa.
Loppuottelussa pelasivat Suomi ja Kanada.
Suomi voitti Kanadan maalein 3-1.
Suomen joukkue pelasi erittäin hyvin koko kisojen ajan.
Suomen maailmanmestaruus oli kuitenkin suuri yllätys.
Kisoissa hopeaa voitti Kanada
ja pronssia Venäjä.

Lähde: Selkosanomat, Perti Kiuttu
Toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, MM-kisalogo: IIHF.com