Urheilu
Suomi on jääkiekon
maailmanmestari!

Kuvassa Marko Anttila nostaa ilmaan pokaalin maailmanmestaruuden kunniaksi. Anttilan lempinimi on Mörkö.
Kuvassa Marko Anttila nostaa ilmaan pokaalin maailmanmestaruuden kunniaksi. Anttilan lempinimi on Mörkö.
miesten jääkiekossa
Slovakiassa.
Loppuottelussa pelasivat
voitti
maalein 3-1.
Suomen joukkue
pelasi
erittäin hyvin
koko kisojen ajan.
hopeaa voitti
ja
pronssia
Venäjä.
pronssia
Lähde: Selkosanomat, Perti Kiuttu
Toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, MM-kisalogo: IIHF.com
