Urheilu
Suomen koripallojoukkue
pääsee
MM-kisoihin
Suomen koripallojoukkue

Kuvassa ovat Viron Kerr Kriisa (vasemmalla) ja Suomen Edon Maxhunin. Pelaajat kohtasivat koripallon MM-karsinnassa. Ottelu pelattiin Tallinnassa 28. elokuuta.
Kuvassa ovat Viron Kerr Kriisa (vasemmalla) ja Suomen Edon Maxhunin. Pelaajat kohtasivat koripallon MM-karsinnassa. Ottelu pelattiin Tallinnassa 28. elokuuta.
Miesten koripallojoukkue eli Susijengi
Siksi joukkue
Japanissa, Filippiineillä ja Indonesiassa.
Sasu Salin
ja
Lauri Markkanen
pelaavat Suomen joukkueessa.
Salin ja Markkanen
Lähde: Selkosanomat, Petri Kiuttu
Toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva sekä Tuomas Vitikainen/Wikimedia Commons
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, muokkaus: Papunet
