Monet urheilukilpailut siirtyvät

Monet urheilukilpailut pidetään myöhemmin, koska koronavirus leviää nyt joka puolella maailmaa.
Se on yksi keino pysäyttää koronaviruksen leviäminen.
Jääkiekon maailmanmestaruuskisoja ei pidetä ollenkaan tänä vuonna.
Formula 1 -kisakausi alkaa ehkä 14. kesäkuuta Kanadassa.
Miesten jalkapallon euroopanmestaruuskisat siirtyvät vuoteen 2021.
Naisten jalkapallon euroopanmestaruuskisat siirtyvät vuoteen 2022.
Tokion olympialaiset siirtyvät vuoteen 2021.

Lähde: Selkosanomat, Petri Kiuttu
Toimitus: Veronica Andersson; suomenkielinen toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, muokkaus: Papunet