Monet urheilukilpailut
siirtyvät

Monet urheilukilpailut pidetään
myöhemmin,
koska
koronavirus leviää
nyt
joka puolella maailmaa.
Se on yksi keino
pysäyttää
koronaviruksen leviäminen.
Jääkiekon
maailmanmestaruuskisoja
ei pidetä ollenkaan tänä vuonna.
Formula 1 -kisakausi
alkaa
ehkä
14. kesäkuuta
Kanadassa.
Miesten jalkapallon
euroopanmestaruuskisat
siirtyvät
vuoteen 2021.
Naisten jalkapallon
euroopanmestaruuskisat
siirtyvät
vuoteen 2022.
Tokion
olympialaiset
siirtyvät
vuoteen 2021.

Lähde: Selkosanomat, Petri Kiuttu
Toimitus: Veronica Andersson; suomenkielinen toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, muokkaus: Papunet