Lizzie Armanto
on menestyvä
rullalautailija

Lizzie Armanto
on yksi maailman parhaista
rullalautailijoista.
Hän
on voittanut monia kilpailuja.
Armanto
asuu
Yhdysvalloissa.
Hänellä
on
sekä Yhdysvaltain että Suomen kansalaisuus.
Rullalautailu
on ensimmäistä kertaa
mukana olympialaisissa
vuonna 2020.
Lizzie Armanto
edustaa Suomea
olympialaisissa.
Hänellä
on hyvät mahdollisuudet
voittaa olympiamitali.
Olympialaisiin osallistuvat myös
rullalautailijat
Jaakko Ojanen ja Kasperi Kropsu.
Vuoden 2020
olympialaiset
ovat Tokiossa, Japanissa.

Lähde: Selkosanomat, Markku Juusola
Toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki