Lizzie Armanto on menestyvä rullalautailija

Lizzie Armanto on yksi parhaista rullalautailijoista maailmassa.
Hän on voittanut monta kilpailua.
Armanto asuu Yhdysvalloissa.
Hänellä on sekä Yhdysvaltain että Suomen kansalaisuus.
Rullalautailu on ensimmäistä kertaa mukana olympialaisissa vuonna 2020.
Lizzie Armanto edustaa Suomea olympialaisissa.
Hänellä on hyvät mahdollisuudet voittaa olympiamitali.
Olympialaisiin osallistuvat myös rullalautailijat Jaakko Ojanen ja Kasperi Kropsu.
Vuoden 2020 olympialaiset ovat Tokiossa, Japanissa.

Lähde: Selkosanomat, Markku Juusola
Toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki