Tulosta tukikuvat

Kuvatyökalu

Jääkiekon MM-kisat alkavat

Miesten jääkiekon maailmanmestaruuskisat alkavat perjantaina 13. toukokuuta.
Kisat järjestetään Suomessa Tampereella ja Helsingissä.
Suomen joukkueta kutsutaan Leijoniksi.
Leijonat pelaavat ottelunsa Tampereella.
Kisojen loppuottelu pelataan Tampereella 29. toukokuuta.
Pelejä voi katsoa televisiosta MTV3-kanavalta.

Tulosta tukikuvat

Kuvatyökalu

Lähde: Selkosanomat, Petri Kiuttu
Toimitus: Veronica Andersson; suomenkielinen toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva, logo: Wikipedia, Wikimedia Commons
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, muokkaus: LL-Center ja Papunet