Parta
on muotia

Monella miehellä
on nykyään
parta.
Parranhoidosta
voi tulla
melkeinpä harrastus.
Sebastian Juholalla
on
kauppa, jossa myydään
pelkästään parranhoitotuotteita.
Sebastian muistuttaa,
että parta
tarvitsee hoitoa
aivan kuten hiukset.
Partaa
pitää kammata,
ja
se pestään partashampoolla.
Partaan voi laittaa myös partaöljyä.
Partaa muotoillaan saksilla.
Parranajoon
sopii parhaiten
partahöylä,
jota käytetään partasaippuan kanssa.
Monet miehet tykkäävät
parrasta.
Mutta tykkäävätkö naiset
parrakkaista miehistä?
Sebastian sanoo nauraen,
että jotkut naiset tykkäävät,
mutta toiset eivät voi sietää
partaa.

Lähde: Selkosanomat, Matti Välimäki
Toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Matti Välimäki
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki