Neulominen
tekee hyvää

Monet tykkäävät
neuloa.
Langasta voi neuloa
pipon,
kaulaliinan,
lapaset,
sukat
tai
villapaidan.
Neuleet
lämmittävät, kun on kylmä ilma.
Neulominen
tekee hyvää ihmiselle.
Se
vahvistaa muistia
ja
keskittymistä.
Neulominen
tuo hyvän mielen
ja
rentouttaa.

Lähde: Selkosanomat, Anna Vasala
Toimitus: Veronica Andersson; suomenkielinen toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Anna Vasala
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, muokkaus: LL-Center