Muista käyttää
heijastinta!

Syksyllä
ja
talvella
on pimeää.
Silloin on tärkeää käyttää
heijastinta.
Autoilija näkee
heijastimet pimeässä.
Jos liikkuu ulkona
ilman heijastinta,
auto voi ajaa päälle.
Voit
laittaa heijastimen
vaatteisiin,
reppuun tai laukkuun.
Tai voit
pukea päälle heijastinliivin.
Minkä sinä
valitset
näistä vaihtoehdoista?

Lähde: Selkosanomat, Maria Österlund
Toimitus: Veronica Andersson; suomenkielinen toim. Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki