Tulosta tukikuvat

Kuvatyökalu

Muista käyttää heijastinta!

Syksyllä ja talvella on usein pimeää.
Muista käyttää silloin heijastinta, niin autoilijat näkevät sinut.
Jos ei ole heijastinta, ihminen näkyy huonosti ja auto voi ajaa päälle.
Voit kiinnittää heijastimen vaatteisiin ja laukkuihin tai käyttää huomioliiviä.
Valitse itsellesi sellainen heijastin, josta sinä tykkäät.
Päivitetty uutinen. Alkuperäinen uutinen on julkaistu syksyllä 2016.

Lähde: Selkosanomat, Maria Österlund
Toimitus: Veronica Andersson; suomenkielinen toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, muokkaus: Papunet ja LL-Center