Arki
  
                
  
               Heijastin
            
  
    Heijastin   
                        
  
               näkyy pimeällä
            
  
    näkyy pimeällä  
                  
     Heijastin
            
  
    Heijastin   
                        
  
              
Heijastin kannattaa kiinnittää hihaan, joka on tien puolella.
                
  
      
  
    ja  
                        
  
               tärkeää muistuttaa
            
  
    tärkeää muistuttaa   
                        
  
               
                     heijastimen käytöstä liikenteessä.
            
  
    heijastimen käytöstä liikenteessä.  
                  
 
                     jolla ei ole heijastinta.
            
  
    jolla ei ole heijastinta.  
                  
                
  
      
  
    Mutta  
                        
  
               
                     heijastimet hän näkee
            
  
    heijastimet hän näkee  
                        
  
               jopa kilometrin päästä.
            
  
    jopa kilometrin päästä.  
                  
 jopa kilometrin päästä.
            
  
    jopa kilometrin päästä.  
                   
                     vain joka toisella
            
  
    vain joka toisella  
                        
  
               
                    
                
  
      
  
    21.10.2021: Uutisen tukikuvat päivitetty, lisätty myös tulostettava kooste kuvista.   
                  
        Lähde: Selkosanomat
        Toimitus: Maija Ylätupa
        Valokuvat: Lehtikuva
        Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, muokkaus: Papunet      

