Suomi
Tullikoiran
patsas
lentoasemalla
Tullikoiran
patsas

Tullikoiran patsaan on suunnitellut taiteilija Maija Hyvönen Hossain. Taiteilija Antti Nordin on tehnyt patsaan. Patsas on pronssia.
Tullikoiran patsaan on suunnitellut taiteilija Maija Hyvönen Hossain. Taiteilija Antti Nordin on tehnyt patsaan. Patsas on pronssia.
on uusi patsas.
tullikoiraa.
Tullikoirat
Tullikoirat
Ne
etsivät myös
Tullikoirat
nuuskivat myös
Tullissa työskentelee
Lähde: Selkosanomat
Toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Aku Häyrynen / Tulli
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, Sergio Palao / ARASAAC, Mulberry Symbols (muokkaus: Papunet ja LL-Center)
